SZUKAJ

0 prod0,00 zł SCHOWEK

WYSZUKIWANIE

Indeks produktu

Dla kogo

Damskie
Męskie
Unisex

Kategoria produktów

Etui
Kopertówka
Plecak
Portfel
Teczka
Torba
Torebka

Kolekcje

Bufalo
Business
Casual
Classic
Fashion
Galanteria skórzana
Sport
Tribe
WŁOSKIE MARKI

Wielkość

A4 i większa
mniejsza niż A4
Mniejsza niż A4

Dostępne kolory

Kolor:

Zakres cen

38 1052

Regulamin PL

 

Verso-Verso.pl   regulamin e-sklepu

Data ostatniej aktualizacji: 18 grudnia  2015 r.
Regulamin niniejszy określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym "Verso-Verso.pl”. Zaakceptowanie wszystkich postanowień niniejszego regulaminu jest niezbędnym warunkiem dokonywania jakichkolwiek zakupów w e-sklepie.
Witryna internetowa "Verso-Verso" dostępna pod adresem http://www.verso-verso.pl należy do firmy:
BrothersB  W.R. Bochniarz Sp. Jawna ZPCHR,
Siedlce 141
33-322 Korzenna
zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,
Numer w rejestrze: KRS: 0000080816,
NIP:  734 001 20 69,
REGON: 490395119,

Dane do kontaktu ze e-sklepem:

tel:(18)477-00-71

e-mail: verso@brothers.pl

POSTANOWIENIA OGÓLNE
Wszystkie informacje o towarach oraz ich cenach, znajdujące się w e-sklepie Verso-Verso.pl stanowią ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Złożenie zamówienia i potwierdzenie zamówienia przez e-sklep poprzez nadanie mu numeru jest równoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży na warunkach określonych w niniejszym regulaminie oraz jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przez Klienta postanowień niniejszego regulaminu.

 

§1. Przyjmowanie i realizacja zamówień

  1. Sklep internetowy Verso-Verso.pl, zwany dalej e-sklepem, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet tylko i wyłącznie na terenie Polski.
  2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę www.verso-verso.pl przez 24 godziny na dobę.
  3. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.
  4. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest w przypadku zamówień składanych przez stronę www.verso-verso.pl - prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia.
  5. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się natychmiast po jego akceptacji przez e-sklep, w przypadku zamówień płatnych kartą płatniczą - realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili autoryzacji karty. Zamówienia są realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00.
  6. Sprzedażą promocyjną oraz wyprzedażami objęta jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów określonych w ofercie objętych tą formą sprzedaży.
  7. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny lub na życzenie Klienta odpowiednia faktura. Dokumenty są wystawiane w chwili, gdy wszystkie towary wybrane do zamówienia są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  8. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia dokumentu sprzedaży lub wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem e-maila pod adresem verso@brothers.pl
  9. Rejestrując się w bazie klientów, logując się lub składając zamówienie w e-sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Verso-Verso.pl oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy oraz komunikacji e-sklepu z Zamawiającym. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez e-sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
  10. Dane osobowe są przetwarzane i przechowywane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Administratorem Danych Osobowych jest firma BrothersB W.R. Bochniarz Sp. Jawna ZPCHR.
  11. W celu realizacji płatności elektronicznych dane Klientów będą udostępnione także firmie PAYU S.A., która jest Administratorem Danych Osobowych, a także firmom kurierskim  w celu realizacji przesyłki.
  12. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych, Klient e-sklepu ma prawo do wglądu i modyfikacji danych osobowych znajdujących się w bazie danych sklepu, poprzez formularz dostępny po zalogowaniu w opcjach konta użytkownika.

§2. Ceny towarów

  1. Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Cena podana przy każdym towarze oraz cena przesyłki jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  3. E-sklep zastrzega sobie prawo do zmiany asortymentu towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach e-sklepu bądź wprowadzania w nich zmian, na zasadach określonych przy każdej promocji.
  4. Koszty dostawy zostaną uwzględnione jako odrębna pozycja sprzedaży na dokumencie sprzedaży i nie mogą być inne niż ceny przesyłek określone w ofercie.

§3. Czas i sposób realizacji zamówienia

  1. Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.
  2. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych. Realizacja zamówienia następuje po jego potwierdzeniu. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości.
  3. Wszystkie przesyłki są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  4. Jeżeli Klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, które nastąpiły podczas transportu powinien sporządzić protokół uszkodzeń w obecności kuriera i odmówić przyjęcia towaru.
  5. Towar zostanie przesłany do miejsca podanego przez Klienta w zamówieniu.

§4. Formy płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:

  1. Za pobraniem – przy odbiorze przesyłki u kuriera.
  2. Przelewem – na niżej wskazany numer konta bankowego:

BrothersB W.R. Bochniarz Sp. Jawna

Siedlce 141

33-322 Korzenna

Nr konta: 96 1050 1722 1000 0090 3032 8257

Bank: ING Bank Śląski S.A.

Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie może zostać anulowane, po uprzednim poinformowaniu Klienta.

  1. Płatność kartą kredytową lub inna płatność elektroniczna.

Autoryzacji płatności on-line oraz płatności kartą płatniczą dokonuje profesjonalny system realizacji transakcji płatniczych on-line PAYU S.A. Klient po wybraniu opcji płatności zostaje przekierowany do serwisu elektronicznego, umożliwiającego autoryzację transakcji. Płatności on-line w e-sklepie dokonywane są za pośrednictwem PAYU S.A., który gwarantuje bezpieczeństwo płatności i dokonuje transakcji na podstawie odrębnych przepisów.

Numery kart płatniczych nigdy nie trafiają do e-sklepu i nigdzie nie są one przechowywane. Klient ma gwarancję, że numer jego karty zna tylko on i jego bank. Bezpieczeństwo transakcji dokonywanych za pomocą przelewów bankowych jest zapewniane przez zastosowanie odpowiedniego protokołu SSL, jak również przez procedury identyfikacji klienta w banku (login, hasło, hasło jednorazowe). Dokonując przelewu, Klient loguje się bezpiecznie bezpośrednio na stronie swojego banku. Informacje o jego profilu posiada tylko i wyłącznie jego bank. Przesyłki opłacone przelewem, przy pomocy płatności on-line lub kartą kredytową są realizowane po uprzednim odnotowaniu stosownej wpłaty na koncie bankowym sklepu internetowego Verso-Verso.pl

§5. Dostawa i koszty dostawy

  1. Potwierdzone zamówienie dostarczane jest do Klienta przez firmę kurierską, w dni robocze, do 48 godzin od dnia skompletowania zamówienia.
  2. Do wartości zamówienia doliczana jest kwota odpowiadająca wybranemu przez Klienta rodzajowi przesyłki.

Tabela opłat za dostawę

Usługa dostawy

Koszt dostawy

Uwagi

Zwykła

18 zł

Paczka max do 32kg, opłacona przelewem lub przy pomocy płatności on-line

Za pobraniem

22 zł

Paczka max do 32kg, płatna przy odbiorze przesyłki

 

 

 

 

 

 

 

  1. Klient zobowiązany jest do poinformowania e-sklepu w przypadku gdy przesyłka nie zostanie dostarczona w terminie określonym w niniejszym regulaminie. W przypadku zaginięcia przesyłki, e-sklep składa samodzielnie reklamację u przewoźnika.

§6. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, Klient może zrezygnować z towaru kupionego w e-sklepie i odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Pouczenie o odstąpieniu od umowy, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
  3. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w art.38 Ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje Klientowi w wypadku:
    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
    8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    14. Klient powinien zwrócić towar w stanie nie zmienionym. W celu ułatwienia i szybkiego zwrotu wskazane jest korzystanie z formularza odstąpienia od umowy (dostępny na stronie www.verso-verso.pl),  prosimy przesłać w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru, wypełniony formularz w wiadomości e-mail na adres verso@brothers.pl. Kopię formularza prosimy wydrukować, spakować zwracany produkt wraz z oryginałem dowodu zakupu oraz odesłać na adres:

Verso-Verso.pl
BrothersB  W.R. Bochniarz Sp. Jawna ZPCHR,
Siedlce 141
33-322 Korzenna

  1. Klient  ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  2. Jeśli zwrot towaru nastąpi w taki sposób, że E-sklep nie będzie miał żadnej możliwości zidentyfikowania zwracanego towaru, nadawcy lub odpowiedniego numeru transakcji, towar będzie skierowany do depozytu aż do momentu ujawnienia danych zwracającego towar.
  3. W razie odstąpienia od umowy to, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Odstępujący od umowy pokrywa koszt wysyłki zwracanego towaru.
  4. E-sklep ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. E-sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. E-sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.9. E-sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem

§7. Reklamacje

  1. Warunki reklamacji reguluje niniejszy regulamin, przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne, niewadliwe (za wyjątkiem produktów przecenionych ze względu na określoną wadę gdy wada ta jest opisana w profilu produktu)    i posiadają gwarancję jakości. Gwarancja jest uzależniona od rodzaju skóry użytej do produkcji danego towaru a informacja o rodzaju skóry jest dołączana każdorazowo do towaru jako ulotka informacyjna.
  3. W przypadku produktów, które były przecenione ze względu na konkretną wadę, która została opisana w profilu produktu e-sklep nie rozpatruje reklamacji związanych z opisaną wadą.
  4. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na warunkach określonych w niniejszym regulaminie, Kodeksie Cywilnym oraz Ustawie z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
  5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno być dokonane za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na adres verso@brothers.pl lub listem poleconym.
  6. Reklamowany produkt powinien być dostarczony na adres e-sklepu przesyłką pocztową lub kurierską po wcześniejszym ustaleniu z Biurem Obsługi Klienta. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup oraz pisemne uzasadnienie reklamacji (formularz reklamacji dostępny na stronie www.verso-verso.pl).
  7. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14  dni od daty otrzymania przez e-sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

§8. Postanowienia końcowe

  1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem, a BrothersB W.R. Bochniarz Sp. Jawna. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup, czyli paragonu fiskalnego lub faktury.
  2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu postępowania cywilnego.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego,  Ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta.
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 13.01.2015r.

 

E- sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.verso-verso.pl. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. Wszystkich zarejestrowanych użytkowników e-sklep o zmianie regulaminu poinformuje mailowo.

NEWSLETTER

Otrzymuj jako pierwszy informacje o promocjach i nowościach

POMOC W ZAKUPACH
(18) 477-00-55
VERSO@BROTHERS.PL